2010. máj. 30.

Egy hét

Egy hét múlva indulok. Nagyon rövid már az idő... Emberem mondja is néha : "hidd el nagyon hamar eltelik az az idő". Mármint a nélküle töltött... Gondolom látja rajtam, hogy néha messzire nézek, és tudja ilyenkor szomorú vagyok, talán kicsit félek is.

Tegnap megvolt életem első AlfaCity-je! Félve indultam ide is, sok idegen stb., de aztán jó volt, igaz a műsorról lemaradtunk, viszont az elsők között nézhettük meg az új Alfát / Giulietta /. Szép egy járgány, az biztos!!

Ma a Barátaink jönnek, grillezni fogunk. Remélem az idő is kegyes lesz, és estig kibirja zivatar nélkül. Stílusosan csevapot csinálok, meg egy kis arabos étek is kerül majd az asztalra. Elvégre Dél felé készülök.
Már elkezdtem pakolni a mindent. Szó szerint. A hálóban mindenféle cuccok hevernek, ruhák, akku töltők, könyvek, nap tej, memória kártyák...stb. És elkezdtem a sokat emlegetett cipőket is előszedni, dobozokban természetesen!! Hát kezd érdekessé válni a helyzet, és azt hiszem még komoly gondokat fog ez a kérdés okozni. Emberem legyintett, és közölte : "ez hülyeség, maximum 3 cipő, és kész". Azt hiszem ebbe a 3 párba Ő a papucsot is belevette... Hát idáig azt hiszem 5 pár flip-flop papucsot tettem el. Egy szépet / ezüstös, köves, amolyan csini darab /, egy sportos, nagyon kényelmes Columbiát, és 3 nem tudom milyet, csak úgy... Aztán ugye kéne sportos "scarpa" is/ ha hideg lenne, vagy farmerhez /, tehát a jó öreg Converse, meg még szandik is. Ez már így leírva is sok, és a dobozok látványa sem utolsó!
Már tervezgetem, hogy amíg a férj-uram is velem van, hová menjünk el együtt. Ostrog-ban van egy csodálatos kolostor, sziklafalba építve. Oda mindenképpen szeretnék eljutni, hisz itt még nem jártunk. Aztán van a Modaca Manastir is, ha egy útba beleférne, az is nagyon érdekes lenne. Na meg a jó öreg Lovcen / kénytelen vagyok így írni /, tavaly oda sem mentünk fel, idén ismét meg kéne hódítani! Na meg a tengerparti mesés Rose! Tavaly jártunk ott, fantasztikus az út, ami oda vezet, meseszép kis hely. Sajnos akkor nem volt nálunk fényképező gép, most a fotókat is bepótolom. Amiket most láthatsz fotókat, kedves Olvasó, azok tavaly szeptemberben készültek. Rengeteg képet szeretnék mellékelni, hogy látni lehessen merre jártam, mit láttam éppen. Mindhez igyekszem is majd helység neveket, leírásokat írni.

SlatkaVila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése