2010. jún. 7.

Holnap indulás...


Tegnap nem tudtam írni. Na nem csak a buli miatt... Igaz nem aludtam szét az agyam, már pirkadt mikor hazaértünk, és reggel 8 felé már kipattant a szemem. De hát nem ez volt a baj. A Barátainkkal voltunk. Ez egy Jubileumi szülinapi buli volt, és hát ahogy ilyenkor lenni szokott : mindenki összejött! Rég nem látott arcokkal roptuk a táncot hajnalig. Aztán mi a Gyereket elvittük még a Barátjához. Onnan ment tegnap osztály kirándulásra. Tehát Őt tegnap láttam "utoljára", mert legközelebb csak valamikor július 8 magasságában fogjuk egymást látni. Ez volt az én nagy bajom tegnap.
Ma déli 12 óráig 5 baráttól vettem búcsút, este is várok még csajokat, illetve a Szüleimet és a Tesómat is várom, sőt a Mamit is jön! Lehet, hogy estére már egy kicsit bepárásodik a szemem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése